miercuri, 12 septembrie 2018

vin decat

nostalgia se lingea pe blana in timp ce eu stateam pe vine si fumam o tigara, dar in gambe imi propteam nedumerirea.
s-a pus pe o parte si se lingea si pe gheare sau intre.
imi place s-o tot mangai si ma enervez ca-mi transpira palmele si se tot lipesc fire de par pe care le dai jos abia la al doilea sapun.
e un sentiment ciudat. cel putin. 
sa poftesti la ceva ce n-ai gustat niciodata.
exista doua tipuri de nebuni.
nebuni bine si nebuni mai putin bine. la fiecare poti aprecia ceva.
nebunul bine isi canalizeaza nebunia spre ceva fizic, vrea sa construiasca si sa arate nebunia, dar isi pune limite mai mult sau mai putin constiente. 
nebunul mai putin bine are destula informatie si prea putin filtru sau prea putina putere de a pune totul cap la cap, dar nu are limite.
am cerut sa ma opreasca cineva din si apoi am aflat ca exista fericire. 
nu-i a mea. 
nu mi-am gasit loc, nu mai avea bilete.
gandul de competitie starneste in mine ceva placut si cald pe care-l simt in capul pieptului. 
mi-a reprosat cineva ca nu folosesc diacritice si compensez cu virgule.
mi-a reprosat cineva ca nu folosesc mintea si compensez cu sufletul.
Eh!
nu m-am inteles niciodata cu femeile cu toate ca-s de-a lor.
dragostea si monotonia au fost doua surori separate la nastere, menite sa se intalneasca dupa cativa ani.
monotonia intarzie la intalnirile de la bar in care ne indopam cu vin sau bere si incepem sa uitam de ''ce trebuie'' si sa ne amintim de ''ce ne dorim''.
cu adevarat.
monotonia nu intarzie la sexul facut dupa cinci ani de relatie. 
nu e ce trebuie, e o alinare, o linistire, o siguranta specifica varstei. 
viata e ca la tarot, trebuie sa mai spui si tu ceva despre tine pentru a nu se interpreta gresit.
cu unii oameni esti prieten chiar daca nu vrei. 
imi place sa ascult cascatul.
dar ma enerveaza cand imi ceri apa atunci cand beau eu, imi taie pofta, ma face sa ma simt vinovata ca nu ti-am dat tie primul.
incerc sa-mi indes asteptarea in viata normala, care curge firesc, care trece nefiresc.
s-o ascund prin lucruri banale pe care le intalnesti mereu.
am o prietena proasta cu care sunt foarte compatibila.
imi tot legan si adorm toate calitatile
doar asa...sa vedem ce ramane treaz.
oh merde, vous etes vieux.
frumusetea sta in ochii visatorului.
te mai sterg din cand in cand de la gura mea.
dar nu scuip.
lauda-mi-ai rabdarea si dorinta.
tigancile au ochii un ciudat de verde.
voiam sa ma simt ca-n eliade, dar de fapt era piata tomis trei.
m-a blestemat sa nu am un ales si mi-a aruncat o flegma furioasa la picioare.
ea nu stia ca-l alesesem deja si ca la picioare prefer altceva.
apa si somnul curata tot.
implinirea lucrului mult dorit si somnul curata tot.
abia asteptam sa vina frigul si sa port parfumuri tari.
sa mai port nemultumiri si indoieli.
imi place atat de mult incat ma doare.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu