luni, 4 martie 2019

ez

Tot ce am făcut în lipsă
Am cărat bidoane de apă la etaje de femei transpirate cu țâțe lipite puternic de cel mai subțire strat de grăsime al burții.
Am scris și uitat cât am visat și iubit.
mult.
Mi-am amintit cum sună numele meu atunci când mă strigi: ca sarea pusă pe o rană-n gingie.
Am visat că mâna ta caldă-mi ciupește pomeții făr de pistrui
și
Am căzut în genunchi când trebuia să mă ridic în unghii de picioare fierbinți.
Are cineva naum pe acasă? 
sau 
Ne îndopăm cu sandra și manele de nunți?
Am mâncat telemea pe ziare noi care miros a cacat semi-uscat în iarbă,
Am înghițit puf de plop din primăvara deja trecută
și 
Mi-am dorit să nu exiști măcar o secundă.
Când vezi atâtea sfârcuri pe instagram și în guri de băieți de treizecișicinci de ani
Nici că-ți mai...
Ia-ți nasul adormit din clavicula mea
și
Lasa-mă să fac...
opt ani de chin la horoscop și-un partaj de orgoliu și lucruri.
Uneori mă întreb dacă aș putea să schimb ceva,
dar întunericul tot la șapte apare 
și pâinea neptun tot 1 leu 20 este.
Poveste și povești.
Ascunde-mi anacolutul, dislexia și dorința pentru tine
sau
tot ce-mi place să fac intenționat-greșit,
în micul tău portofel de piele de sub buca stângă.
detalii care alungă.
așa cum eu vreo trei ani pe tine și după mă lovise pe mine.
mici de la dobrogea
și 
pâinea neptun 
mix bun
te culci cu aia de avea semn pe spate de la un vărsat de vânt.
vântul se varsă-n faleză nord când mă duc dimineața la muncă.
N-apucă să-mi cânte sub fusta
prea mută.
Mă simt bătrână.
Surdă, spumă, sură, 
scursura
soarelui pe peretele cerului meu.
ce înseamnă când ceri ceva pe sufletul tău 
și nu-ți dă nimic?
dar transpirația de pe spate tot în jos ți se scurge
și
mâna sub cap cuib își face când pe tine te ia somnul.
îmi lipsești cum îmi lipseai când nu te cunoșteam deloc. 
joe dassin are o față atât de senină de parcă n-a suferit niciodată din dragoste.

-și acum te pot părăsi-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu