vineri, 25 ianuarie 2019

cel mai vag rahat in care

schema
sa te uiti la lucruri care au prea mult
si tu nu suporti prea mult.
n-am participat la inmormantari.
toate astea ca sa stergi sau inhibi orice compasiune pentru.
cariera din cersit exista-
mega image langa calinescu.
aceeasi fata de baiat care nu se mai transforma in barbat,
aceeasi fata de baiat pe care as vrea s-o pocnesc-
nu pentru fiecare leu dat,
pentru fiecare data cand simteam mila, pentru fiecare data cand sufletul mi se strangea si parca-i crapa coaja.
n-aveti sange-n suflet.
uneori as vrea sa-l aud pe unu ca stie ce vrea.
nimeni.
s-a asezat la masa din fata mea si ii vedeam ciorapii rupti intre picioare si cum privea in dreapta atunci cand vorbea despre ceva personal si dureros.
secretul meu este ca nu pot sa citesc ceasul.
secretele altora sunt si ale mele.
diferenta dintre este ca eu nu am sclipici si nici nu-mi cos hainele cu ata rosie
sau
ochii mei privesc doar sub sau in.
poti suna pentru sex, dar poti suna pentru
pumnul strans care-ti mangaie barbia atunci cand te inveleste cu patura?
nu ma cauti unde trebuie
asta-i cel mai vag rahat in care






te-as manca si as mesteca repede
cu o graba-n dinti si o turbare in ochi.
n-aveti sange nici in      .
tot ce aveti e speratul si oftatul. niciodata separat.
imi e dor de ochii tai de caine
si de sunetul pe care-l faceai cand te opreai din a umple tot cu tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu