luni, 7 ianuarie 2019

targ

m-am murdarit pe coate cu blestemul nu uita
-uit ca sa-mi amintesc-
hai sa facem targ de craciun la istanbul
si sa nu mai privim in jos cand mergem pe strada.
cand aveai o ruda bolnava in spital si ii duceai ciorba-n borcan,
acum astia pun limonada in borcan si costa treij de lei.
ne reapucam de fumat si iubit.
niciodata nu iubim un tot, iubim o parte si o inflorim.
speranta ca o sa persiste
sau
dorinta accentuata si deloc constienta/greu recunoscuta de a fi parte din ceva.
pe care pleoapa a deceptiei mele vrei sa stai?
dorul nu poate atinge nimic.
asa fierbinti sunteti toti?
stau in sablon cu teama marginalizarii. 
neintelegerea nu ma deranjeaza, e compliment.
mirosul cel mai frumos doarme in cuta adanca si transpirata care imparte bratul in-
aici saruta si aici mangaie.
zilele de nume ma deranjeaza si nu le inteleg.
in ordinea asta.
sunt handicapata in constiinta si am remuscari,
de fapt imi doresc sa-mi ling pe verticala egoul. 
te-as lasa sa-mi freci parul de geaca si sa ma saruti
sau
sa te descalt si sa te musc de fasia aia de grasime de pe umeri. 
tu ma inveti tot ce nu stiu 
si eu rup bucata pe care o am si o impart cu tine.
raportul se schimba in clipa in care vezi persoana cu alti ochi/aura/dorinta/nevoie.
nu faci poezie atunci cand sufletele si trupurile sunt prafuite de beatitudine si de constanta. 
orice tip de relatie care nu se destrama atunci cand trebuie sa,
ajunge la un nivel de neinteles, ceva intre bine si rau, ceva cu foarte multa relativitate. 
nu se vorbeste despre asta niciodata. 
exprimarea sexualitatii este un motiv de spaima si ridica aratatorul. 
trebuie sa citesti o carte de mai multe ori, sa vezi un film de mai multe ori si sa te culci cu acelasi barbat de mai multe ori. 
la bere n-am cu cine discuta.
adultul privat de inexistenta regulilor in copilarie este timorat si rigid. 
mi-a dat cineva cu derrida si lacan in cap. 
imi doresc sa am ora de venit acasa. 
putem sa facem targ de craciun la istanbul
sau 
ceva ce n-am facut niciodata impreuna si separat?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu