duminică, 27 iunie 2021

slab

lucrurile bune țin puțin
camerele pentru fumători 
chiloții fără cusătură
bujorii în vază.
eu nu am înmuiat niciodată pâinea în salata de roșii 
și nu-mi place vara pentru că-mi transpiră fața. 
așteptam un zburător și a venit o cârtiță.
ador lozincile și pantofii scumpi. 
mi-a zis că se gândește mult,
gândește și când doarme.
te întrebam dacă ți se pare neobișnuit că-n mine se plimbă femeia 
și-n femeie se plimbă confuzia. 
o mână cu gablonțuri 
care-mi atinge 
se aude harpa
tot ce mă doare, dar nu vindecă. 
dragostea îndură și-n gură 
se strâng ape 
cât să mai poftim la nostalgie?
în loc să fie un infinit de posibilități 
este o posibilitate care se repetă la infinit. 
miroși a cotoare de mere și îndoială. 
fată proastă, cer de iunie 
cu ochii grași pe care-i storci și iese 
grăsimea de pe burtă e locul unde visele sunt dulci. 
după 2 ani mi-a revenit 
visul cu mâna de bărbat proptită-n gât 
ca și cum mi-ar rupe colțul și l-ar da la-
copil flămând, 
dorința. 
cea mai mare minciună 
la ce te gândești?
la nimic. 
de ce să călărești controlul 
când tot ce ai nevoie e să mergi pe lângă el?
intru:
vă ajut cu ceva? 
ah nu, mă uitam,
nu ți-am cerut nimic!
nebuni sunt ăia ce preferă cenușiul
sau brânza lângă pepene.
-cadou de casa nouă, haos la ghiveci. 
aș vrea să fiu geloasă pe tot ce-ți intră-n cap 
în pat de două persoane e loc mereu și de câine.
de ce gândul nu poate să satisfacă singur? 
îți citeam gaarder din cadă în timp
ce tu împingeai lumea afară pe ușă
și încuiai de două ori.
nu ai lăsat mai mult de o rază de soare să intre 
și n-ai permis ochi străini la mine-n sân 
lângă mii de gene și păpădii. 
cărți de vizită 
care nu sunt niciodată pentru vizită 
cum nici tu nu ești calul meu câștigător, 
deja câștigasem. 
chiron care renunță 
și contrabas și madama butterfly într-o dumincă seară 
lângă portocali. 
să sar de fericire, dar niciodată peste.

să mă vezi acum în față la amanet 
cum îmi iau banii pe verighete 
și-ți plătesc eu taxiul la întoarcere. 
unde ai plecat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu