marți, 20 noiembrie 2018

2

simtind cum pamantul cuiva se prabuseste
si
o durere adanca-n piept.
te scuip cu empatie si cu mila ca la descantat deochiul.
normal ca as vrea sa fug, dar de data asta nu la tine.
la mine.
poate ne-am intersectat intr-o alta viata.
mai putin de cacat.
am balit mereu la lucrurile care nu-s pentru mine.
am vrut sa car mai mult.
n-am reusit nici saptamana asta sa mint, dar macar am invatat sa ma joc.
uneori e mai bine sa stai singur si sa o iei razna.
nu-mi doresc nimic mai mult decat sa fiu un gandac care-ti tot apare prin tigai,
prin dulapuri.
care-ti atinge fiecare pagina, pe care vrei sa-l omori de fiecare data.
m-ai invatat tremuratul si cumpatatul.
frica pentru urmatoarea perioada in care nu o sa mai simt nimic.
senzatia aia de gol si alerta..
am proiectat in fiecare dintre.
fara succes.
nu pot sa-mi accesez o portiune din minte.
ma mut.
21 noiembrie-o sa fie cel mai frumos urlet sau cea mai frumoasa pisare-n zapada din interiorul tau-
capul o sa linga pieptul
si invers.
CUTIA SILEI.
strivit de un perete de justificari, mangaiat de un perete de caldura.
cel mai fascinant sentiment
sau
cel care iti ofera o putere nebanuita?
sa te faci pe tine in mintea altuia.
sa te intorci in copilarie si sa retusezi, sa-ti muti primul sarut, sa-ti ascunzi prima deceptie, sa banuiesti alti oameni.
afectiunea lipsa dupa care mori cand ajungi adult.
te atinge maica-ta pentru confirmarea posesiei-comunicare proasta-
boem, deosebit, ochi, lasa ca stiu eu ca-ti place asa, solduri mari, minti, poarta rochie, vrei ceva de baut, tu ai maini frumoase.
SCHIMB femeie-suflet cu femeie-trup. sa ma plictiseasca groaznic si sa ma irite, s-o dau afara din patul meu in suturi, sa vorbeasca mult si sa faca cea mai rea ciorba de burta.
au milieu de l'hiver, j'apprenais enfin qu'il y avait en moi un ete invincible.
caut tata pentru gandurile mele.
de citit-ciuma de camus
de lovit-genunchii cand sunt inghetati
de dormit-singur
de ascultat-prince
ti-am dat drumul si o sa te privesc de departe cum zbori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu