duminică, 2 decembrie 2018

cu dragoste

prelinge-te la mine pe covor.
sa te privesc cum oasele ti se culca intr-o ordine nefireasca, cum ti se mangaie pielea singura. 
inchide-ma intr-o bucatarie mica si da-mi sa fumez pachete de tigari.
musca-ma de mana si anunta-ma ca-i dimineata.
ingramadeste-ti periuta de dinti in gura si lasa-ma sa te privesc cu un ochi.
sa nu-mi vorbesti duminica.
m-am saturat si plictisit sa-mi inhib nebunia, sa-i tai limba si s-o inchid in dulapul cu clor si spirt.
trosneste-mi gatul si baga-mi degetele in ochi cand vorbesc prea mult.
ce ti-as stinge tigara pe gamba.
nu ma lasa sa-mi trag de pielitele de la unghii. 
niciodata.
mereu mi-au placut barbatii putin urati si m-am topit dupa ochii tristi. 
am plecat cu muzica si filme. un mod sanatos de a pleca.
nu stiu (ma intreb nebuneste) ce am lasat eu in urma.
ridica-te incet de pe scaun si apasa-mi pe clavicula.
simplul necaz, de a nu fi iubit inapoi, se drege cu ciorba si inca o bere.
3.
una este timida si prostuta, tipa cand ii dai bluza jos si citeste incantata horoscopul in fiecare zi.
ochi mari si sinceri. cu o inocenta sacaitoare si multe de ce-uri.
una mai cere o portie cand n-a mancat mai nimic din prima farfurie. un haos atent la detalii si insetat pentru suferinta altora. cu o placere coplesitoare pentru dezastru si neobisnuit.
una mai putin capabila de dialog verbal si foarte accesibila modelarii. 
-vreau sa-mi rostesti numele intre efort si placere-
poti sa-ti musti degetul mare de la picior?
linge-mi cearcanele si zambeste-mi.
mie imi -mi.
arata-mi cum se ridica o rochie cu privirea.
as vrea sa ne inchidem intr-o camera cu pereti din sticla, pereti din care sa tasneasca sange. 
nu?
sa nu-mi adormi niciodata in poala si sa nu mergem niciodata desculti pe asfalt incins.
am strans prea multa poezie si prea putini bani.
ajuta-ma sa fur un portofel de la un barbat beat.
un mister care se leaga si se dezleaga devine o problema si nu mai e un mister.
ma intreb, ma cert, ma iert si ma indemn. astazi ma indemn sa nu mai port negru. 
port negru de cand ma stiu mai bine, de cand imi ascuteam creionul ieftin si il obligam sa imi faca privirea mai patrunzatoare. il ascundeam in sarafan si ma dadeam cu el la scoala, in baia mica si bleu, intr-o lumina prea blanda pentru ce voiam eu sa arat. primul meu gand despre maritis-tot negru.
sapunul ieftin spalat cu apa rece este cel mai incantator miros. 
si-mi mai place cand ma pis sa-mi scarpin spatele cu unghiile. pe orizontala.
sa nu cititi niciodata ceva ce nu va place. 
sa nu va placa niciodata ceva ce nu va place.
opreste-ti dintii in marginea cazii si asculta niste jazz.
am cunoscut sapte personalitati intr-o saptamana.
''am dansat si am ras''
cum ar fi sa dansam si sa plangem?
stiu prea multa muzica si nu stiu ce sa mai ascult.
am ajuns sa implor.
vomita-ti toate nesigurantele si tristetile la mine pe pantaloni.
am vrut sa plang la un moment dat, dar n-am putut, m-a bufnit rasul.
observatie personala: femeile nu folosesc cuvintele cu scopul seductiei. limbaj precar si sarac, nu zic ca nu-i imputit.
inca te mai caut.
pe langa muzica si filme, infectiile urinare si wc-urile de gara sunt bine primite.
nu te culca cu fata la geam si cu lumina lunii pe tate.
vreau sa-ti mananc consoanele si sa-ti sug indoielile. 
pe toti i-am iubit si nu. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu