miercuri, 19 august 2020

3 2

mic tratat despre 
corpul în care mă ascund de.
stăteam la masă și împărțeam 
doi guvizi 
și o privire
nu zic nimic despre carafa de vin clocit 
și transpirația dintre coapse.
arăți ca rimski-korsakov 
care-mi dirija sirop de baclavale 
până-n și peste țâțe.
patologia vieții 
e
viața în sine. 
nu diger balzac 
așa că nu-mi băgați pe gât.
aceeasi mână din vis care-mi strânge gâtul
același bărbat la care am visat
că va ajunge ultimul atunci când o să mor
pentru că n-a fost condus de strigăt.
o să mor prima, 
o alcestă neîntoarsă din drum.
,,în timp ce cu o mână te mângâi și cu cealaltă scriu poezie mă gândesc că nu știu care ce face".
mic tratat despre ceva mic-mare care trebuie tratat
de ani de zile.
caut un pat în care să mă așez și să 
salivez la ziua care a trecut 
apoi să mi se usuce gura zilelor ce vor urma.
unde-i colțul meu de pâine înmuiat 
în untura cuvintelor tale?
antresol plin cu flori de ciumăfaie.
și cu mine
așteptând să ofer bani celor care mă vor lăsa să mă
privesc
prin ochii lor.
găsește-mă 
aruncată, dar niciodată stricată
printre anii trecuți 
unde poate nu mai vrei să privești 
pentru că pute.
domnul care rezolva sudokul se gândea
ce adâncă e marea neagră
și ce aproape e abisul.
iar eu mă pierdeam într-o reflexie.
îmi bloca accesul la metroul sufletului tău
și eram nervoasă.
mi-ai văzut mersul drept 
și hotărârea.
de fapt tremuram din toate oasele 
și simțeam că o să cad.
ei mă acoperă mereu cu nu ești suficient de 
bună
și eu îi cred.
dar când o să înnebunesc și o să-i 
ucid.
nici iertarea nu mai e ce a fost. 
am muncit să-mi ridic zid
și 
n-am cale ferată.
trebuie să spargi 
bulgări de zăpadă pe spatele meu 
în aleea destinului.
decât să miros a fraier, mai bine miros a
curvă.
mi-a amorțit un picior 
așa că n-o să mai stau
să aud cum mesteci niște pastile 
sub niște fuste de fete cuminți. 
urăsc să scriu cu diacritice 
și mitul salvatorului. 
devenim chiar iscusiți în ceea ce facem.
du-te să sugi oase de calcan 
și să te îndopi cu asfalt încins 
și 
mic tratat despre ne-ajuns.
ne-frecat piele pe piele bronzată și roșie
ne-specificat un timp
ne-furat un sărut
ne-îmbrățișat adevărul.
neobosite căile vieții. 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu